26 tammikuuta 2016

Polttarit - alkuosa

I didn't quite make it to the LMD...




Lauantai 23.1. piti olla pyhitetty häätapahtuma Love Me Do:lle, mutta kaasot yhdessä polttariseurueen kesken olivatkin jo aikaa sitten päättäneet järjestää mun polttarit samalle päivälle. Häätapahtumaankin oisin mielelläni lähtenyt, mutta siellä poppoo varmaan ymmärtää, ettei tätä hääbloggaajaa oikeastaan yhtään harmittanut, ettei suuntaa otetukaan pääkaupunkiseutua kohden. #koskapolttarit !!!

Oltiin Essin kanssa sovittu, että se hakee mua kymmenen aikaan, mutta ovikello soikin jo ysiltä. Mä ehkä vähän aavistin jotain tässä vaiheessa. Oven takaa löytyi kyllä Essi, mutta myös toinen kaasoni Niina, jonka olisi pitänyt tulla bussilla Helsinkiin ja me oltaisiin tavattu tapahtumassa. #hyväkoijaus




Tytöt tarkisti mun pakkaamat kamat, heivasi puolet niistä menemään ja pakkasi melkein kaiken uudelleen. Hmm. Mulle puettiin omaan tyyliini soveltuvasti raitapaita, pantiin kapteeninlakki päähän ja olan yli menevä liina, josta kävi viimeistään ilmi, että kenen vaimoksi sitä ollaan alkamassa. #merimiehenvaimo




Kulta ja vauva jäivät kotiin ja me hypättiin Niinan autoon, joka oli näppärästi parkeerattu mahdollisimman kauas meidän pihasta, etten vaan näkisi. Siinä vaiheessa jo tiesinkin ensimmäisen kohteemme. #koskaniinaonhölösuu

Siskoni, eli kolmannen kaasoni luona Tampereella meitä odotti mahtava brunssi (skumppaa, piiraita, salaatteja, juustokakkua, kahvia, teetä) ja iso sakki ystäviäni eli loput polttariseurueesta. Kaikilla oli yllään raitapaita ja hiuksissa navy-valkoinen soma rusetti. Hyvä, että maltoin syödä tai juoda taaskaan mitään, sillä olin niin innoissani kaikista ja kaikesta. Ja siitä, etten tiennyt, mitä päivä pitää sisällään. Sain ensimmäiseksi tehtäväksi kertoa kaikille hieman jokaisesta paikalla olevasta. Sen jälkeen "luottokampaajani" Kata laittoi mulle meikin ja kiharsi hiukset. Samalla hän ja muutama muu lukivat mulle osoitetut kirjeet. #päivänekatkyyneleet




Huulipuna huulilla mä tunsin itseni maailman kauneimmaksi naiseksi. Meikkausta ja kampausta olin toivonutkin (ks. tämä postaus), joten pisteet kotiin kaasoille ja polttariseurueelle! Ryhmäkuva napattiin vielä ennen kun lähdettiin touhuaan kaupungille. #rakastanteitä




Tytöt iski lakin päälle vielä GoPro-kameran, joka laitettiin kuvaamaan välillä. Jännää päästä näkeen, mitä kaikkea videolta löytyy päivän ja illan ajalta! Pienen vinkin saa postauksen ensimmäisestä kuvasta.

#jatkoaseuraa PUS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suuri kiitos kommentistasi (: